Jak złożyć zamówienie
Kochani, poniżej wyjaśniam jak możecie zamówić papeterię, próbki oraz plakaty 😉
PAPETERIA ŚLUBNA
Jeśli spodobała się Wam jakaś kolekcja, wystarczy: – nacisnąć przycisk ZAMÓW – przejdziecie wtedy do podstrony kontaktowej, następnie napiszcie wiadomość lub zadzwońcie.
W wiadomości należy wpisać nazwę zamawianego produktu oraz ilość, następnie podlega to wycenie. Wysyłamy droga mailową wycenę, prośbę o wpłatę oraz dane kontaktowe i dalsze instrukcje 🙂
INNE DODATKI ŚLUBNE
Po wybraniu wzoru należy napisać maila lub zadzwonić, aby dogadać szczegóły 🙂
DODATKOWE INFORMACJE
ZAPROSZENIA
Personalizacja zaproszeń jest w cenie zaproszenia. Składając zamówienie wyniknie z rozmowy czy zaproszenia powinny być gotowe do wypisania lub czy chcielibyście, aby nazwiska były wydrukowane. Wtedy należy przygotować plik xls(excel) z nazwiskami. Lista gości nie może zawierać zbędnych treści np numerów. Spis powinien zawierać nazwiska jedno pod drugim. Imiona i Nazwiska należy odmienić w bierniku (np. Anne Kowalską, Antoninę Bereszko etc). Imiona i nazwiska należy wypisać w jednej kolumnie. Nazwiska Pary, małżeństw należy umieścić w jednym wierszu (np Annę i Mariana Nowaków). Nie biorę odpowiedzialności za błędy językowe, błędy ortograficzne i stylistyczne. Nie sprawdzam ich, po akceptacji projektu do druku nie ma możliwości zmian. Proszę zatem aby dokładnie wpisywać teksty oraz sprawdzić kilka razy 😉
Papiery do wyboru:
satynowany mat, mat, eko, fakturowany.
Zaproszenia z indywidualnym projektem drukowane są głównie na fakturowanych (pozostałe do wyboru) , jedynie zaproszenia o pełnym kolorze, ze względów technologicznych przygotowywane są wyłącznie na satynowanym macie.
WKŁADKI
Istnieje możliwość dopasowania wzoru do każdego zaproponowanego formatu.
Oprócz wkładek RSVP, Save the date można zamówić wkładki z informacją o miejscu ceremonii tzw. mapka, kartę z informacją o prezentach itd.
Istnieje możliwość umieszczenia takich informacji bezpośrednio na zaproszeniu, lecz powoduje to zmianę układu zaproszenia. Modyfikacja zaproszenia ustalana jest indywidualnie. Modyfikacja zaproszenia jest bezpłatna.
KOPERTY
Do każdego zamówienia oferuję koperty odpowiednie do rozmiaru zaproszenia.
Istnieje możliwość wyboru koloru. Dokładny cennik jest na każdej stronie produktu oraz w zakładce cennik.
WINIETKI
W każdej kolekcji istnieją winietki.
Etap zamówienia jest taki sam jak przy zamówieniu zaproszeń.
Po akceptacji przez nas zamówienia oraz rozmowie z Wami otrzymujemy plik z nazwiskami w formacie xls (excel)
Imiona i nazwiska powinny być odmienione w mianowniku (np. Katarzyna Nowak)
Jeśli nazwiska powinny posiadać zwroty grzecznościowe należy je umieścić przed nazwiskiem (np . Sz.P. Katarzyna Nowak)
Nie odpowiadamy za błędy językowe, gramatyczne i ortograficzne. Prosimy o dokładne czytanie wypisanych nazwisk.
MENU
Po złożeniu zamówienia, należy przesłać plik xls (excel) z listą dań, ewentualnie z godzinami.
Menu mogę wykonać w każdym zaproponowanym przeze mnie formacie.
Menu wykonuję w krótszym czasie niż zaproszenia. Zamówienia należy dokonać najpóźniej 3 tygodnie przed ślubem.
Menu może pełnić funkcję tablicy przebiegu wesela. Należy wtedy przesłać rozpiskę godzinową imprezy 🙂
PLAN STOŁÓW
Wykonuję plany stołów w różnych formatach. Najpopularniejszy to plakat 50x70. Istnieje możliwość wykonania planu w formie kartkowej (na każdej wkładce jest rozpisany jeden stół)
Po zamówieniu należy przesłać listę w formacie xls (excel). Lista gości powinna zostać podzielona na poszczególne stoły (każdy stół to osobna kolumna) z listą siedzących przy nim gości.
- Wszystkie prace wykonane są na wysokiej jakości papierach.
- Teksty użyte w naszych pracach można dowolnie zmieniać. Macie swój ulubiony wierszyk? Śmiało można użyć w zaproszeniu ; )
- Wykonuję także indywidualne projekty. Marzysz o swoim portrecie na zaproszeniu? Mogę to wykonać ; )
- Jeśli macie pytania dotyczące produktów, wzorów, modyfikacji czy realizacji zamówień, proszę o przesłanie maila z pytaniami przed złożeniem zamówienia. Ułatwi to współpracę.